Interviews met medewerkers van jouw organisatie zijn enorm waardevol om te delen op jullie sociale media en website. Ze kunnen zowel zorgen voor de aanwas van nieuwe professionals als voor herkenbaarheid voor jullie doelgroep.
De interviews die ik houd met de medewerkers van een organisatie gaan de diepte in.
Wat drijft jou in dit werk? Wat vind je zo mooi aan de dagelijkse praktijk? Wat is de missie, waar jij iedere dag voor uit je bed springt? En hoe dragen jullie als organisatie bij aan die missie? Ik pas hierbij de gesprekstechnieken toe die ik in de afgelopen 13 jaar als journalist leerde.
Door persoonlijke vragen te stellen, krijg je continu originele en authentieke verhalen.
Content waarin mensen vol passie vertellen. Het zijn teksten die je doelgroep en andere professionals inspireren. Goed opgeschreven is het de beste marketing voor jou als organisatie, zonder dat het als reclame voelt.
Je doelgroep zal denken: wat een inspirerende mensen werken in deze organisatie. Daar meld ik me graag aan, ga ik in behandeling of neem ik graag iets van af.
Professionals zullen denken: die collega klinkt wel erg gedreven. Als bij die organisatie ooit een vacature komt, ga ik solliciteren!
Investeerders/donateurs/subsidieverstrekkers zullen denken: wat een mooie missie. Dat is onze (financiële) steun meer dan waard.
Kortom, 3 vliegen in één klap!